Wire - kabel markers, hvor købes ?

Hej.  På min gamle arbejdsplads brugte elektrikerne nogle små selvklæbende
"strimler"  (ca. 5 x 15 mm) med tal på, til at vikle rundt om
ledningsenderne for nemt at kunne samle kabelenderne rigtigt igen.

Mener de sad på et stykke papir og kunne lige trækkes af og vikles omkring
ledningsenderne.  Tror de var af stof.

Er der nogen som ved hvor de kan købes ??

Har prøvet på ebay uden held.

v.h. Frank.

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?

Weidmueller laver dem.

http://catalog.weidmueller.com/procat/Group.jsp ;jsessionid1F%AF5DED080BCDBF69045F266E461D6E?groupId=%28%22group60544371179620%22%29&page=Group
--
OV1A Jens

 Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?

http://catalog.weidmueller.com/procat/Group.jsp ;jsessionid1F%AF5DED080BCDBF69045F266E461D6E?groupId=%28%22group60544371179620%22%29&page=Group

Altså manden spørger jo ikke om hvem der laver dem men hvor de kan købes.
De kan købes ved RS, Elfa, Farnell  og lign. firmaer der handler med
elektronikkomponenter,
Prøve at Google på "ledningsmærkning"
--
MVH.
Finni

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?
On Mon, 22 Nov 2010 22:56:02 +0100, "F.Syndergaard"

http://catalog.weidmueller.com/procat/Group.jsp ;jsessionid1F%AF5DED080BCDBF69045F266E461D6E?groupId=%28%22group60544371179620%22%29&page=Group

Det er jo noget nemmere at finde ting hvis man har et typenummer at
søge på.
--
OV1A Jens

 Sent from my desktop PC with a nice big screen and a real keyboard.

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?

Jeg køber dem hos ELFA.
Jeg har ikke lige et varer-nummer, da jeg har hentet dem direkte i butikken
i Brabrand, men prøv at kik på www.elfa.se

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?
Tak for jeres input.  Jeg er godt på vej til at finde det jeg søger efter.
Det gav mig de rigtige søgeord, og så er der masser på ebay.

v.h. Frank

Re: Wire - kabel markers, hvor købes ?

På Jobbet bruger vi sådan en Brady dymo ting, de er lidt dyre med rigtig
rigtig gode labels som ikke falder af igen lige som brother og andre

kender kun en som for handler dem i dk og det er Microlan

http://shop.microlan.dk/getdoc.asp?id33%&md5hashC5%2418A07D22A95FACDD7418222A5941

se side 30 i den pdf

Thomas Johansen

Site Timeline