WiMaxx modtager

Hejsa

Da jeg for noget tid siden opsage mit abbonement hos Clearwire, gik
det op for mig at jeg i sin tid kF8%bte modtager boksen af dem, og nu
vil de ikke kF8%be den tilbage igen. Dvs at jeg uden abbonement, nu
ligger inde med en fuldstE6%ndig ubrugelig boks.. Eller er den? Er det
nogen herinde som ved hvad sE5%dan en fE6%tter indeholder, og er det evt
noget vE6%rd. Evt i cash, eller kan den mE5%ske modificeres til noget
spE6%ndende.?

PE5% kassen stE5%r at det er En "Broadband Wireless Acces Modem produceret
af NextNet" Den strE6%kker sig over 3.4 GHz til 3.6 GHz, og har et "RF
Output power" pE5% 2 watt. Hvad det end skal betyde, da den vel ikke kan
transmittere noget, men kun modtage.

God weekend

Rasmus

Re: WiMaxx modtager

Du kan sælge den på dba.dk til en anden der ønsker noget Wimax internet. Jeg
købte min box for 250kr der - det var ret billigt i forhol dtil andre
priser, du kan selv se hvad priserne ligger på for de boxe.
Kan man købe en brugt Vimax box er det billigt internet at få, så der er
ingen grund til at købe en ny.

Peter

Re: WiMaxx modtager

Hvis du sender en mail, skal den vel kunne sende den ?

Re: WiMaxx modtager
KLIP

Hvis du har kørt din internetforbindelse via den så må du vel vide at den
også sender. Ellers bliver det lidt vanskeligt at overføre data.

Man ja, det er en sender og modtager. Læs mere på clearwire.dk hvor du vel
har købt den?

Peter

Site Timeline