Weller lodekolbe mlr-21

Hej.
Jeg har fået foræret en en weller mlr-21. Dog uden trafo med styring.
Har været på google for at finde en trafo/styring , men jeg syntes godt
den
er for dyr.
Findes der nogen steder hvor der er beskrevet benforbindelserne på det 5
polede stik,
og evt et diagram på styringen så jeg selv kan bygge en.
Mvh Lars

Re: Weller lodekolbe mlr-21
Hej Lars

Jeg har diagrammet til WECP styrringen liggende, mail mig
hvis jeg skal sende den til dig.

Ps: Det er en usmart måde du har lavet en falsk e-mail adresse på.
Invalid skal stå til sidst.

Mvh Max

Re: Weller lodekolbe mlr-21
5
Hej Max.
Jeg siger mange tak for hjælpen.
E-mailadressen er ændret, og jeg har sendt en mail til dig
Mvh Lars

Re: Weller lodekolbe mlr-21
Hej Lars

Fint nok, invalid.dk er jo faktisk et registreret domæne, derfor
egner det sig ikke til at lave falsk adresse med.

Og jeg har sendt dig en mail retur.

Mvh Max

Re: Weller lodekolbe mlr-21
hov!! max gider du også lige smide mail til mig også?? snipped-for-privacy@privat.dk
,så er du flink!!!!!!!   ;-)
    mvh søren

Re: Weller lodekolbe mlr-21
Hej Søren

Jeg er nu under alle omstændigheder flink :)

Men jeg har sendt mail til dig

Mvh den flinke Max

Site Timeline