Weller Loddekolbe i rummet

Jeg tænkte at gruppen lige skulle se denne her det er fra en Weller Blog (tja det findes åbenbart)

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen
Reply to
Michael Meidahl Jensen

Hej Michael

Det må også være lidt af en prøvelse at håndtere lodning i vægtløs tilstand, på jorden falder flydene dråber tin jo en bestemt vej, i vægtløs tilstand kan de jo havne hvor det skal være, av.

Hej!

Max wrote: ...

Ja, men man kan lave skoldhede loddetins-torpedoer og ramme kolleger i den anden ende af lokalet :-) Det må jeg prøve næste gang jeg er vægtløs ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

det er fra en Weller Blog (tja det findes åbenbart)

I det muntre hjørne kan vi jo spørge om hvilken Transmission Control Protocol (TCP) Weller anvender ;-)

Ihvertfald kan siden ikke vises her.

Mvh. Uffe Ravn

Reply to
Uffe Ravn

HeeeHee... - Den er nok for de inkarnerede brugere, men jeg kan ikke lige se hvilken type det er på billedet...;-))

Lars / Viborg

Reply to
Lars Nielsen

"Uffe Ravn" skrev i en meddelelse

Siden er nok nede a og til Jeg fandt den her ( et stykke ned på siden)

Det er side 3 af denne her
En side der nok er et kig værd engang om ugen. Check eks. vis lige den kørende sofa ud :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Ja det har jeg set nu.