Weller Loddekolbe i rummet

Jeg tænkte at gruppen lige skulle se denne her
det er fra en Weller Blog (tja det findes åbenbart)
http://weller.blog.com /

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Weller Loddekolbe i rummet
Hej Michael

Det må også være lidt af en prøvelse at håndtere lodning
i vægtløs tilstand, på jorden falder flydene dråber tin jo
en bestemt vej, i vægtløs tilstand kan de jo havne hvor
det skal være, av.

Re: Weller Loddekolbe i rummet
Hej!

Ja, men man kan lave skoldhede loddetins-torpedoer og ramme kolleger i den anden
ende af lokalet :-) Det må jeg prøve næste gang jeg er vægtløs ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Weller Loddekolbe i rummet

 det er fra en Weller Blog (tja det findes åbenbart)

I det muntre hjørne kan vi jo spørge om hvilken Transmission Control
Protocol (TCP) Weller anvender ;-)

Ihvertfald kan siden ikke vises her.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Weller Loddekolbe i rummet

HeeeHee... - Den er nok for de inkarnerede brugere, men jeg kan ikke lige se
hvilken type det er på billedet...;-))

Lars / Viborg

Re: Weller Loddekolbe i rummet

Siden er nok nede a og til
Jeg fandt den her ( et stykke ned på siden)
http://dailydiy.com/page/3 /
Det er side 3 af denne her http://dailydiy.com
En side der nok er et kig værd engang om ugen.
Check eks. vis lige den kørende sofa ud :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Weller Loddekolbe i rummet