Wave i spice

Nu spørger jeg endnu en gang til spice. Jeg har forstået det sådan at
man kan loade en .wav fil, og så afspille den gennem kredsløbet. Men jeg
kan ikke få den korrekt, jeg får en fejlmeddelelse om at det er et
ukendt format. Er der nogen der kan hjælpe mig?

mvh
   Jeppe Holm

Re: Wave i spice
Hej,

Nu er jeg ikke lige jordens største PSpice ekspert, men jeg har da aldrig
hørt om at man kan bruge .wav filer til inout i konstruerede kredsløbs
modeller. Tror du ikke at du tænker på en stimulus fil som du selv kan
definewre i et af PSpice værktøjerne. En wav fil er jo et tidsdiskret
signal, som du så pludselig sender igennem et "kontinuært" kredsløb uden D/A
og rekonstruktion.....men det kan da godt være det kan lade sig gøre...?

--
Morten