wav-lyd i en chip

Kan subj. lade sig gøre, så den kan afspilles når der kommer strøm til
chippen? Der behøver ikke være indbygget forstærker, da jeg har kredsløb
til, som kan trække den effekt som jeg har brug for...

Et plus må gerne være at den kan regulere det antal Hz som wav filen
afspilles med, som følge af en variabel modstand, og gerne med en
forsinkelse, så hvis man f.eks. vrider et potentiometer helt fra min til max
på kort tid, stiger antal Hz støt over x antal sekunder...

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Ikke i en enkelt færdig kreds, men det kan da laves - bortset fra at
wave-filens header skal barberes væk først.

Blot et spørgsmål om at styre frekvensen af en clock-oscillator.

--
Venlig hilsen, Søren
Re: wav-lyd i en chip

http://www.dnull.com/design /

Re: wav-lyd i en chip
Der fås noget til model ubåde hvor man kan hælde wave filen ind direkte fra
en computer. prøv subcomite.com

Re: wav-lyd i en chip

Kan ikke finde den side???

//SB