W5W Fatning

Hey..

Leder efter en W5W fatning som denne:
http://www.hid-cn.com/UploadFiles/201019163525579.jpg

men hvor dælen får man sådan noget her i landet??

nogle gode bud?

//Brian

Re: W5W Fatning

Ligner mig da standard glassokkel som bruges i de fleste biler på
instrumentbrædtet..
Nu er det svært at vurdere størrelse, når der ikke er andre ting at
forholde sig til, men det er et gæt.

T.Hansen eller lign. steder.

Mvh Hauge

Re: W5W Fatning
det er en glassokkel ja.. der står jo også at det er en W5W fatning og
dermed underforstået at det er til en W5W pære..

Og jeg skal brug en fatning med ledning, ikke som dem man bruger i
instrumentbordet, hvor man skruer fatningen fast og den så danner
forbindelse til et print..

Mvh Brian

Re: W5W Fatning

Du har helt ret i at det er underforstået, men nu er det ikke lige sådan
at jeg til dagligt går og husker på hvad type sokkel glassoklen i min
bil kaldes.

Men du har prøvet T.Hansen eller en lign. autoreservedelsleverandør?
Eventuelt en rigtig autoelektriker..
Kom så, vær lidt kreativ, det er ikke så svært endda..

Mvh Hauge

Re: W5W Fatning

Det mest kreative ville jo nok være at spørge i dk.fritid.bil, hvor dem
der interesserer sig for bil-pærer, sidder..

Mvh Hauge

Re: W5W Fatning

Den er ikke let, men fatningen hedder

 W2,1x9,5d

Den ses i en del varianter bl.a. med fladstik og loddeterminaler

men jeg har ikke set en med samme fastgørelse som din.

mvh
Thorbjørn

Re: W5W Fatning

Var det ikke sådanen, der sad på positionslyset på min Nissan Almera fra
1994? ... Spørg hos din Nissan reservedelsforhandler...

Mvh Villy

Site Timeline