Vurdering: B&O Synchrobox

Hejsa.
Jeg fandt sådan en på loftet under oprydning i original emballage og
uden nogen skræmmer eller ridser.
Hvad tror i man kan få for sådan en?
Her er lidt billeder:
http://xanchez.dk/synchro01.jpg
http://xanchez.dk/synchro02.jpg
http://xanchez.dk/synchro03.jpg
http://xanchez.dk/synchro04.jpg
Eneste dokumentation på den jeg kan finde er:
http://www.beoworld.co.uk/accessories.htm

Re: Vurdering: B&O Synchrobox

Alt fra en flaske rød for den rigtige samler til 5000 kr fra den der har
et sådan et "oldgammelt" system kørende.

Pænt pynt i stuen:

Re: Vurdering: B&O Synchrobox
Jeg ved det ikke, men prøv evt. i en foto/film-gruppe. Så vidt jeg kan
se er den til at syncronisere noget på bånd (båndoptager) og så til
film/billedvisning.

Hilsen

Gert Almgren-Hansen
www.mados.dk

Re: Vurdering: B&O Synchrobox

Den synkroniserer automatisk fremvisning af
lysbilleder med lyd + kontrollyd fra en
spolebåndoptager. Avanceret stads, som ingen i dag
kan bruge til noget er jeg ret sikker på. Men
måske noget for en samler af obskure B&O-produkter?

NS

Re: Vurdering: B&O Synchrobox
Prøv i www.hifi4all.dk, der er en del samlere som læser de sider, men du
skal nok ikke forvente at blive milionær på den.

John

Re: Vurdering: B&O Synchrobox
Regner heller ikke med at få satans mange penge for den...
Specielt da den er noget speciel, og ikke noget man har et dagligdags
behov til..

Re: Vurdering: B&O Synchrobox

Prøv at kontakte B&O samleren Jan Thøgersen. Ved ikke om han kun samler
på radio'er, men han har i hvert fald meget B&O.
http://www.thogersen.dk /

Mvh
   Jan Thøgersen (En navne bror)

Re: Vurdering: B&O Synchrobox