VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

God aften i hytterne :)

Til et sjov lille projekt leder jeg efter et par VU metre som dem fra
enten Sony TC-755  eller Akai's GX-630d

Jeg har en lumsk anelse om de er temmeligt identiske på nær selve
nålens udseende

Nogen der har et sæt i skufferne ?

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630
½r selve

Hej Jan!
Kan du sende et billede eller link, så skal jeg kigge efter.

Børge

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

Hej Jan
Ja et billede ville være nyttigt, så vil jeg også gerne kikke efter.

--

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630
Hej Tom

Prøv at skrive Sony TC755 eller Akai 630 i Google og så kik på
billeder, så er der masser af dem.

Max

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

Ahh.. jeg har et andet forslag. Jeg har taget et billede af de VU metre
jeg har liggende, sa kan du se om du mener, at du kan bruge nogle af
dem:
http://billedeupload.dk/images/PJflw.jpg

--

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

Hej Max!
Jeg kunne godt bruge de 2 blå VU metre. Hvad er prisen??

Børge Larsen mail: BL(fjern)@bazic.dk

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

de hvide i midterrækken (til venstre) ligner meget :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630
Hej

On 19-02-2013 21:38, jan_stevns wrote:

Ellers kan man lave sine egne skalaer med dertil egnet software
(freeware). Har jeg brugt til min indbyggede vario og de blev p*sse
flotte hvis jeg selv skal sige det :) Printede ud på labels og satte dem
ind i VU-metrene - man kan ikke se, at de ikke er købt sådan.

Link til softwaren:

http://tonnesoftware.com/meter2.html

Billede af det ene meter:

http://www.mumbojumbo.dk/Images/Meter.JPG

(Kunne ikke finde et 5A meter i bunken :))

--
Mvh, Kim

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

Hej Børge og Kim

Instrumenterne er brugte men de virker og de er testede.
De blå har fuld udslag ved 0,5 mA
De hvide har fuld udslag ved 0,3 mA
Jeg tager 65,- for to stk + evt. forsendelse.

Re: VU metre fra f.eks Sony TC755 eller Akai 630

Hej Tom!
Jeg vil gerne købe de 2 blå.
Fortæl mig venligst hvad jeg skal overføre til dig,  med bank
oplysninger.
På mail BL(fjern)@bazic.dk

Nu er det vel ikke så heldigt at du bor i Århus området så jeg kan
afhente.

M.v.h.

Børge Larsen

Site Timeline