Volume potentiometer til NAD 3020 A

En af mine bekendte har ringet og beklaget sig over at hans NAD 3020 A
er begyndt at skratte, når han skruer op eller ned. Od over dette er
han stadig glad for den.

Er der en der ved hvilket potentiometer jeg skal købe for at skifte
det, ellers skal jeg over og lukke den op, for at hvad det er for et.

Det var jo en populær model, så en eller anden har nok skiftet sådan
et før.

Hav det godt.

--
Slet transportmidlet før eu
                         __o

Ring til HiFI Klubben, de sælger reservedele til rimelige priser.

Re: Volume potentiometer til NAD 3020 A

Nu findes der flere forskellige versioner (revisioner) af 3020'erne.
har selv haft to serie 20 med forskellige print, samt set tre andre afarter
af 3020'eren - Jeg kan huske.....
Så det letteste er at åbne dyret....

mvh. Tonni

Re: Volume potentiometer til NAD 3020 A
On Fri, 9 Nov 2007 20:38:04 +0100, "Tonni"

Det var som blot beskrevet, i håb om jeg kunne købe et potentiometer,
tage det + loddekolbe med over, og så skifte det af en gang.

Men jeg tager over til ham i morgen åbner "dyret" kigger efter, lukker
den igen, køber et og får det så skiftet ved lejlighed.

--
Slet transportmidlet før eu
                         __o
Re: Volume potentiometer til NAD 3020 A
Hej Poul Erik

Atter engang må man sande, inter er så simpelt som det ser ud til :)

Re: Volume potentiometer til NAD 3020 A

Var de alle 3020A?

Jeg har en 3020i og den er bestemt ikke mage til hverken 3020A eller 3020B.

Jesper Poulsen

Site Timeline