Volume potentiometer til Luxman D105u

Hej,

Jeg søger efter et ALPS potentiometer til min Luxman D105u. Det bliver
sikkert svært at finde en nøjagtig magen til, men måske nogen kender et
forslag til en erstatning.

Data er:
ALPS
150KBx2
723P

Aksel: 6x30mm

Har lagt et foto i dk.binaer      "Luxman D105u volume kontrol"

-
Med venlig hilsen

Lars Andersen

Re: Volume potentiometer til Luxman D105u
Hej Lars

Prøv evt. at gå ind på www.rsonline.dk og søg efter alps.

/Tom