Voltmeter til indbygning

Er der nogen som ved hvor man kan finde et billigt voltmeter til indbygning.
Jeg skal bruge det til min ellert, så det skal kunne måle melle 0 og ca 50
v, og være belyst på den ene eller anden måde...

Har kigget i diverse autoelbutikker men deres går max til 36v

Og de byggesæt jeg kan finde på nettet koster fra 150 kr og op

jeg har overvejet at købe et billigt multimeter til 50 kr og så bare tage de
dele jeg skal bruge, men den er jo ikke belyst.....

Nogle gode ideer?

På forhånd tak - Nikolaj Marquart - 29 72 08 52

Re: Voltmeter til indbygning
vellemans PM-LED er svaret. VejleRC har det på lager.

Henrik

indbygning.
de

Re: Voltmeter til indbygning
Hej Henrik
Kan du uddybe det lidt, jeg er ikke skrap ud i ellektronikken, læser dog til
ingenørd men elektronikken kommer først næste år :-C

Nikolaj
50
tage

Re: Voltmeter til indbygning
Dette skulle gøre det:
http://www.gibsonteched.net/AllVellemanPM.html

Henrik

til
ca

Re: Voltmeter til indbygning

Hvorfor ikke bare sætte en spændigsdeler foran dette meter, således at
du får 0-72 volt. Det koster to modstande ekstra (to 47K f.eks.). Din
skala er måske forkert men du skal bare gange med to. Du kan lave en
1:10, men det går ud over følsomheden.

Jørn

Site Timeline