Voive oprated contact/forforstærke???r

Jeg er i færd med at lave en vox contact (voice operated cointact) Jeg har
fundet mange kredsløb på nettet men ikke den rigtige. Mit problem er at jeg
skal have tilstrækkeligt signal fra mikrofonen i en afstand fra 0,5 - 1
meter.
Nogen der her har et godt råd???

På forhånd tak

Børge

Re: Voive oprated contact/forforstærke???r
Hej Børge

Du skal vel bare have en mikrofonforstærker på, så skulle det da
ikke være noget problem.

Hvilken specifikt opgave er det du skal løse ?

Mvh Max

Re: Voive oprated contact/forforstærke??? r
Hvilken type mikrofon? Hvad er dit udgangangssignal fra den? Du skal ha
forstærket signalet op og ensrettet så du ka få en transistor til at at
trække et relæ. Men fortæl lidt mere om projektet, så ka vi bedre hjælpe.
mvh Erik

Site Timeline