Viskerobot

Hej herinde
Jeg er i gang med at ombygge min bil lidt, og har derfor købt en ny
viskerram, men den kan ikke snakke med min computer i bilen. Det kan
selføglig lade sig gøre at skifte computer, men det er ikke billigt, så nu
har jeg købt og samlet en viske robot fra Brink.

http://www.sitecenter.dk/skatka/scrapbog /

Her har jeg lagt et par billeder her som viser hvad jeg mener.

Det jeg er kommet fram til er at R1 skal væk, men hvad ellers skal der
ænders?

R2 - 7 er de nye modstande der skal styre viskeren og de kan ikke ænders.

Tiden skal gerne være 2 - 20 sec.

Er der en der kan give mig en ide til hvad jeg skal gøre.

Venlig hilsen

Morten

Site Timeline