Virus på controller???

Jeg har nu flere gange forsF8%gt at fE5% forbindelse til min IHC wireless
controller uden held.

Det skete da jeg var ved at overfF8%re et program, og efter dette var
der intet der virkede i huset og jeg kunne ikke lE6%ngere fE5% forbindelse
til controlleren.

Jeg prF8%vede sE5% med en anden computer, det virkede heller ikke. Det
sidste er sE5% at jeg har prF8%vet med en ny controller, og det samme
skete her.

Nu tE6%nker jeg sE5% pE5% om der kunne vE6%re noget virus eller andet der ka=
forstyrre forbindelsen, men computerne viser heller ingen advarsler om
evt. virus.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller som har nogen svar
pE5% hvad jeg kan gF8%re?

Mvh.
Kenneth

Re: Virus på controller???

IHC controlleren er vel gået ned ...
Er der ikke en måde at lave master reset, fx ved at holde en knap nede mens
man sætter strøm til ?

tpt

Re: Virus på controller???

Der er ingen knapper derpE5%, sE5% jeg tror det ikke :-(

Re: Virus på controller???

Hej

Jeg har nu flere gange forsøgt at få forbindelse til min IHC wireless
controller uden held.

Det skete da jeg var ved at overføre et program, og efter dette var
der intet der virkede i huset og jeg kunne ikke længere få forbindelse
til controlleren.

Jeg prøvede så med en anden computer, det virkede heller ikke. Det
sidste er så at jeg har prøvet med en ny controller, og det samme
skete her.

Nu tænker jeg så på om der kunne være noget virus eller andet der kan
forstyrre forbindelsen, men computerne viser heller ingen advarsler om
evt. virus.

Er der nogen der har oplevet noget lignende eller som har nogen svar
på hvad jeg kan gøre?

Du kunne spørge i dk.teknik.el, hvor elektrikernørderne holder til. Du kunne
også fortælle os andre hvad det er for en IHC wireless model, så man havde
en chance for at finde nogle data.
Ligesom Troels, tror jeg også der er en form for "master reset" switch et
sted på IHC'en så den kan stilles tilbage i en factory mode indstilling.
Mon ikke årsagen til den brækker ned, er at der er en fejl i dit program ?

mvh
JBH

Site Timeline