Vinyl til CD via Pc?

Jeg har nogle vinylplader som jeg gerne vil ha' over på CD mediet. Kan jeg
putte signalet ind i phonoindgangen på en forstærker og trække det ud på
båndoptager udgangen eller skal jeg lave en RIAA forstærker til formålet?
Jeg er ikke klar over hvilket program der skal bruges.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Re: Vinyl til CD via Pc?

Ja.

 eller skal jeg lave en RIAA

Nej
Karsten H. Jensen

Re: Vinyl til CD via Pc?
Hej Pete

Det mest stillede spøgrgsmål i dk.teknik.lyd :)

Søg lidt i den gruppe og find alle guldkornene.

Mvh Max

Re: Vinyl til CD via Pc?

Det vil jeg gøre - tak for svarerne i denne gruppe.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Site Timeline