Vindhastighed til udgangssignal - Page 2

Re: Vindhastighed til udgangssignal
Hej,

Hvis du vil lave den selv, så check databladet på LM2907/LM2917.

--
Regards,
Soeren

Re: Vindhastighed til udgangssignal

Tak for tippet, jeg tror desværre ikke jeg kan bruge det i denne
forbindelse, jeg skal have et firkantsignal.

Hilsen Aksel

Re: Vindhastighed til udgangssignal
Hej,

Sætte en udgang når..., det er præcist hvad den kan. Hvis du ændrer
pulsfrekvensen op og ned vil du få en firkant i takt med overskridelsen
af grænsefrekvensen.

--
Regards,
Soeren

Re: Vindhastighed til udgangssignal

Det har du ret i, jeg havde ikke læst databladet godt nok.

Hilsen Aksel

Site Timeline