vil det virke

Virker en fastnet telefon købt i Tyskland når den tilsluttes det danske
fastnet

--
Calle

Re: vil det virke

Ja, telefonen vil virke. Der skal sansynligvis andet stik på
samt byttes om på ledningerne. Hvorimod evt. vis nummer ikke vil virke. Evt.
indbygget telf. svarer vil
sansynligvis heller ikke virke.
Taler af erfaring.

Mvh. Søren

Re: vil det virke

Klip

Jeg har i tidliger indlæg i denne gruppe (eller en anden!) læst at der
er en anden spænding på telefonnettet i Tyskland.
Og der er ingen "garanti" for funktionen hvis man bruger en tysk telefon
i Danmark.

mvh. Jørgen

Re: vil det virke
har fundet frem til at tyske tlf. kører FSK og danske DTMF, det er der
forskellen ligger.

--
Calle

Re: vil det virke

Det er vist specifikt vis-nummer (tak Sonofon, for at have ødelagt det
produktnavn :-) funktionaliteten dette angår.

--
Martin Højriis Kristensen  -  http://usenet.makr.dk /

Re: vil det virke

og tlf svarer så vidt jeg har set på nettet

--
Calle

Re: vil det virke

Ikke FSK/DTMF problematikken svjv