Vifa forstærker slår fra

Min 18 mdr. gamle Vifa VR8X er desvE6%rre pludselig begyndt at skrive
"Current Protection", hvorefter den slukker :(. Den gF8%r det med det
samme, jeg forsF8%ger at tE6%nde, uanset om der er koblet hF8%jtalere til
eller ej. Problemet er lige just kommet ud af den blE5% luft.

Jeg har ikke det mindste forstand pE5% elektronik, sE5% sF8%ger derfor en
elektronikmekaniker i det D8%stjyske. Nogen vE6%rksteder, der kan
anbefales?

PE5% forhE5%nd tak for hjE6%lpen.

\Mandak

Re: Vifa forstærker slår fra
hvis den er 18 mdr gammel så er der vel stadig ½ års reklamationsret på den.
Prøv ellers at kontakte JJ teknik da de sælger noget vifa grej.

Mvh
Manse

Re: Vifa forstærker slår fra

Forstærkeren blev købt i forbindelse med Vifas ophør af produktion af
forstærkere (til meget favorabel pris) uden reklamationsret. Dog er det
så godt grej, at jeg gerne kaste lidt penge efter den, for at få det fixet.

Jeg har fundet frem til, at defekten er "et kendt problem" på VIFA
forstærkeren og skyldes en temp. sensor på kølepladen af dårlig
kvalitet. Denne skal altså "bare" skiftes (sige manden med ti
tommelfingre :)).

Takker :) - det viser sig, at de opkøbte "restlageret".

Mvh
Mandal

Site Timeline