Videoovervågning med GSM

Hej !

Jeg skal bruge et simpelt overvågningskamera, der kan tage billeder via en
PIR sensor og maile det ud via et indbygget SIM kort og 3G.

Det skal ikke være fancy eller noget - blot en simpel løsning til et
sommerhus.

Det meste jeg har set kører på en eksisterende LAN - og det er der ikke til
stede.

Det skal være et system, man kan kalde op via en sms og så få tilstendt et
billede - ligesom den selv skal melde hvis der er bevægelser i billedfeltet.

Og så skal det være til at betale. Noget i omegnen af 1000 kr.

Findes det ?

Jeg kan kun finde langt dyrere løsninger.

Har i nogen gode forslag ?

Mvh. Per

Re: Videoovervågning med GSM

Hvad med at sætte en mobil op med en fast lader på?

Der findes flere apps. der kan bruge en telefon som overvågningskamera.

Hvis du så også hacker telefonen en anelse, kan du få PIRen til at tage
billedet.

Sidst jeg købte en 3G kameratelefon brugt, kostede den 300kr.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline