video - sony nicam slv-e70... ingen respons

har en lidt besynderlig fejl på min ellers udemærkede video.

lige pludselig kan man ikke ændre tilstand på den. Er den tændt kan man ikke
slukke og omvendt eller andre funktioner for den sags skyld. Somme tider
hjælper det, midlertidigt, at tage strømmen fra den en tid. så virker den
måske et par timer/dage.

kan det være en lyt der er tørret ud eller ??

håber der er en der har et konkret bud på hvad der er galt, da jeg faktisk
er ret glad for den, og ikke vil investere i en ny (venter på noget
ordentligt DVD-recorder med god HDD plads)

mvh morten

Site Timeline