Video reservedele ?

Hvor kan man købe reservedele til en video (Philips) jeg kan ikke på stående
fod huske model nummeret men jeg skal nok lige vende tilbage med et billed
osv af delen jeg mangler.

Men måske ved nogen allerede hvad jeg mener når jeg beskriver den sådan:

Fejl: båndet flosser i bunden

Ved siden af trykrullen sidder der en alu. "stang" som båndet kører forbi
denne er flosset i bunden som derfor river i båndet og "flosser" dette ...

Ved nogen hvor man typsik kan købe sådan noget ?
  - Ole G. :) ?

M.v.h.
Lasse Madsen

Re: Video reservedele ?

stående

TELMO...

Re: Video reservedele ?
Hej!

Telmo eller JørgenP.

Er det ikke bare fordi trykrullen er dårlig, at båndet bliver trukket lidt ned
og flosser? Det er det normalt...

Se ovenstående :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader