Video på højkant?

Hej gruppe,

måske lidt offtopic, men kan min video (gode gammeldags VHS) tage skade af at stå på højkant og blive anvendt på denne måde? Eller kan der ske andre sjove ting og sager? Bånd-skader osv?

Mvh / Preben Holm

Reply to
Preben Holm

Burde ikke være noget problem - har selv haft videomaskiner til at spille på højkant massere af gange.

--
Mvh, Kim
Reply to

Prøv. Hvis det virker een gang, virker det hver gang.

Visse PHILIPS maskiner kan ikke lide at stå på højkant da det primært er tyngdekraften der holder tromlen på plads.

--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

Jup! - Og hvis det er et problem, så vend den 180 grader lodret, så tyngdekraften kan trykke tromlen en smule nedad.

Hilsen Lars

Reply to
Lars T. Thomsen

Okay, mange tak for svarene... Det er en efterhånden aldrende JVC'er, så jeg håber den klarer skærene!

Mvh / Preben Holm

Reply to
Preben Holm