Video distribution

Jeg er interesseret i at kF8%be nedenstE5%ende, eller fE5% den lavet hvis
der er en fra gruppen her der vil tilbyde at lave den.

En pal video signal distribution.

Skal indeholde :
- 2 BNC inputs. Med en knap til at skifte mellem de to.
- 4 BNC outputs. Med gain pE5% den ene eller to eller alle kanaler.
- Skal kunne kF8%re pE5% et 9volt batteri.
- Skal vE6%re lavet robust.
- Gerne have en batteri warning hvis ikke der er mere tilbage.

Kontakt mig venligst her eller pE5% mail (fjern stjernerne)
autorecall*****2003@yahoo*****.co.uk

Tjek e.v.t. dette link som indeholder noget ligende:

http://www.horita.com/video.htm

Re: Video distribution

Jeg er interesseret i at købe nedenstående, eller få den lavet hvis
der er en fra gruppen her der vil tilbyde at lave den.

En pal video signal distribution.

Skal indeholde :
- 2 BNC inputs. Med en knap til at skifte mellem de to.
- 4 BNC outputs. Med gain på den ene eller to eller alle kanaler.
- Skal kunne køre på et 9volt batteri.
- Skal være lavet robust.
- Gerne have en batteri warning hvis ikke der er mere tilbage.

Det skal være et halvstort 9V batteri hvis du skal drive 4 stk. 75 Ohms
udgange ved 1Vpp i længere tid.

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline