Vibratorer, hvor ?

hejsa alle

Hvor køber man sådan nogle i løsvægt henne ?

Helst nogle der maz er 2cm store..

Mvh
Morten

Re: Vibratorer, hvor ?

Hvid det bliver svært at skaffe (eller for dyr) kan du evt slagte et deffekt
eller gammelt playstation eller pc Joystick ( feedback) ,der sidder sådan
noget i ,dem i playstation er ca 2 cm store

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

hmm ok, det var mere fordi jeg ville lave en prototype til en ting, og så
ville det jo være rart med de rigtigt komponentre fra starten af, men du har
ret, dem i en controller burde jo være perfekte..

Mvh
Morten

Re: Vibratorer, hvor ?
Hej Juel

Thansen har nogle små dyr med vibrator i, en billig løsning.

Mvh Max

Re: Vibratorer, hvor ?

hmm igen, vil helst ha dem fra en leverandør...

Mvh
Morten

Re: Vibratorer, hvor ?
Hej Juel

http://www.ecplaza.net/ecmarket/list.asp?cmd=search&keywords=micro+vibrator+motor

Var måske et sted at starte.

Mvh Max

Re: Vibratorer, hvor ?

Dette kunne værre emn mulighed:
http://www.vibratormotor.com/cyl-table.htm

--
Hilsen Madsen

Re: Vibratorer, hvor ?
Hej Juel

Sgu ikke nemt at finde via Google :)

Mvh Max

Re: Vibratorer, hvor ?

Her:

http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?ProductID=O2-2154

mvh

Andreas M. Hansen

Re: Vibratorer, hvor ?

tak, men dem har jeg set, de er for små, det skulle jeg self ha skrevet, det
ville være passende med sådan nogle fra en ps2/xb controller...

Mvh
Morten

Re: Vibratorer, hvor ?
  Har du set denne side:
http://www.sparepart.dk/search.asp?keyword=vibrator&=S%F8g
Der er flere typer

Mikkel

Re: Vibratorer, hvor ?

tak, men også for små :o/

Mvh
Morten

Re: Vibratorer, hvor ?

http://www.sexshop.dk/product_info.php?products_id71%39

Leif

Re: Vibratorer, hvor ?

www.73.com/a/0185.shtml

Du kan jo også lave dem selv.
Lille dc motor plus lille klods til aksel.

Mvh
Gert K.

Re: Vibratorer, hvor ?

Hvilken spænding ?

jeg brugte engang en almindelig billig DC motor, jeg havde tilovers. Den
havde et lille svinghjul, jeg fræsede bort i den ene side. Kors hvor den
hoppede, og den holdt i mange år.