VGA til RCA - Page 2

Re: VGA til RCA

Det kan da også være jeg tager fejl eller bare flipper
syntes jeg har klikket på den ofte uden svar..........
der findes forresten en anden også
http://www.hardwarebook.net /

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Som sagt, aldrig oplevet.

Den samme blot ikke på et mirror i Danmark (Sunsite serveren står på AUC
svjh og er dermed hurtig som en i hel...)

Re: VGA til RCA

Det kommer an på hvilket signal din monitor forventer at få ind på RCA
stikket.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.