VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes

Hej Jeg har et lille problem som jeg håber nogen her kan hjælpe med.

Vi har fået købt 10 grafikkort som har sådanne et VGA stil med et lille
stump kabel på
http://www.centauri.dk/vga.jpg

Men kablet er for kort, og leverandøren kan åbenbart ikke fremskaffe dem i
en længere længde.

På nuværende tidspunkt er selve flad kablet 6,5 cm og kulle gerne have dem i
en udgave hvor det er 10 cm.

Så er der nogen der ved hvor man evt kan købe sådanne kabler henne ?

På forhånd tak.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes

Selve kablet kan du købe en rulle af hos ELFA el., du har nok også lyst
til at købe nogle nye IDC stik for de er meget svære at pille af
fladkablet uden at prikke en skruetrækker gennem hånden.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes
Vil helst at vi ikke selv skal til at at lodde stik på eller noget vl helst
have det færdigt hvis det er muligt da det ikke lige er vores område.

For kan se de nuværende stik er loddet på.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes

Jeg mener faktisk også at kunne huske VGA stik til at klemme på et
fladkabel, prøv at rode lidt i ELFAs, Farnells og RSs websites.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes
Ja men vil som sagt helst være fri for selv at skulle samle noget da jeg
ikke helt stoler på det vil virke eller holde i længden.
Og heller ikke vil ud og invistere i værktøj for bare at samle 10 kabler.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes
Hej Kim

Hvis du skal bruge dem i en pc, ja så putter du da bare
et forlængerkabel ind i PC kassen.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes
Det var en mulighed men hvor kan man så købe sådanne færdigsamlede
forlængerings kabler ?

Og hvad kalder man sådanne nogle ?

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes

VGA kabel.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes
Nå ja på den måde, men det ville jeg nu nødig til at skulle forlængre et VGA
kabel.
For er i forvejen i en utrolig lille maksine så er ingen plads. Havde troede
det var til at forlængre det flade kabel.

Re: VGA stik på Fladkabel hvor kan det købes

Ligner noget, hvor man skal have tændt loddekolben. Hvad vil du give for
det ?

Materialeprisen + eet eller andet ?