Venlig sjæl søges, stump til batteri

http://www.billigebatterier.dk/Graphics/Products/370.gif

Jeg mangler to stk. "dimser" til at sætte på polerne på dette batteri. Altså
den lille "klemme", som man bruger når man skal tilslutte lader eller
forbruger til batteriet, hvis I kan følge mig.

hvor kan man skaffe sådan nogle? Evt. nogen af jer, der svømmer over med
dem? :-)

Re: Venlig sjæl søges, stump til ba tteri

Ikke at jeg har nogle, men batterierne ligner dem til gamle Panasonics
S-VHS kameraer (ala denne model
http://cracker.com.au/classifieds/sydney/for-sale/cameras/92046260.aspx ).
Der var det en lille stump ledning på 10cm, med et mærkeligt stik i den
ene ende. Dette stik gik ud over hele det ene hjørne af batteriet, og
havde så en kontakt flader der gik ind på hver at de to poler.
Gør det måske lidt nemmere at finde en ledning.

Re: Venlig sjæl søges, stump til batteri
Hej Jacob

Er der nogen grund til at du bruger netop det batteri, det kan jo fåes magen
til
med almindelige 4,8X0,8 spadeterminaler ?