Venlig sjæl søges i nærheden af H orsens/Lystrup/Århus

Hejsa

Jeg har bygget mig en ORD-1 (digital kontrol af modeljernbane), men den
har tilsyneladende en fejl et eller andet sted. Jeg har prøvet en del
nu, men jeg er ikke nogen haj udi fejlfinding/måling.

Er der en i Horsens/Lystrup/Århus-området, der har mod på at hjælpe mod
f.eks. en flaske vin eller 2?

Link til ORD-1 http://wiki.rocrail.net/doku.php?id=ord-1-en

//Søren

Re: Venlig sjæl søges i nærheden af Horsens/Lystrup/Århus

OK, det med vinen er jeg med på, og jeg bor osse i det rigtige område:
mellem Horsens og Århus.

MEN: du skal præcisere lidt mere, hvad opgaven består i. Jeg er selv
model-baner, og arbejder med elektronik til hverdag (og i weekenderne)
- så mon ikke vi kan løse opgaven sammen ???

Bo //

Re: Venlig sjæl søges i nærheden af Horsens/Lystrup/Århus

Hej Bo

Jeg har den her ORD-1, som jeg har samlet - desværre er der ikke negativ
spænding på, så den virker ikke :-( Det kan være jeg har vendt noget
forkert (tror jeg dog ikke), men ellers ved jeg ikke hvad det kan være.
Der er kun lys i en enkelt status LED. Jeg har målt lidt her og der uden
at blive klogere.

Så det jeg skal bruge hjælp til, er at lokalisere fejlen og få den
rettet :-) Det er op til dig om jeg bare skal komme forbi med den og
afhente en anden dag, hvis det passer dig bedst, eller om jeg skal blive!

//Søren

Re: Venlig sjæl søges i nærheden af Horsens/Lystru p/Århus

Prøv om du kan finde Klaus D. Mikkelsen, han er god til modelbane og meget
andet, jeg har ikke hans mailadresse, men disse links.
  http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
   http://www.moppe.dk

Hilsen Aksel

Site Timeline