Velleman P2657

Hej.
Jeg har et print fra Velleman som kan starte lys langsom op og dæmpe langsom
ned P2657.
Har forsøgt at finde diagrammet men det er ikke lykkedes, er der en der kan
være mig behjælpelig
med et sted for det kan hentes.
Mvh lars

Re: Velleman P2657

http://www.velleman.be/downloads/0/manual_k2657.pdf
side 14

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Velleman P2657

Mange tak. Jeg havde forsøgt at søge på p2657, men det intet resultat.
Det er så et k foran.
Mvh Lars

Re: Velleman P2657

P for PCB og K for Kit, måske?

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Velleman P2657

Re: Velleman P2657

Gad jeg sku godt at have..... Har ledt efter sE5%dan et sE6%t, og
desvE6%rre har velleman det ikke mere.
Ihvert fald ikke under samme nummer.
ME5%ske kender nogen af jer et tilsvarende produkt. Skal bruge det til
at lave langsom opstart af lys i mit sovevE6%relse om morgenen. :-/

Mvh. Flemming

Re: Velleman P2657

Hej Flemming.
Velleman har den i en ny udgave som du kan se her
http://www.velleman.be/be/en/product/view/?id34%3638

Mvh Lars

Re: Velleman P2657

Takker Rigtig mange gange.... Er just ved at bestille et20%
eksemplar. :-)

Mvh. Fl. Jensen

Site Timeline