Vedr. Lejlighed

Hej Kresten

Du kan i øvrigt se annoncen for den lejlighed i Sundby her:
http://www.bolig.addfree.dk/search.asp?mode=normal&pos=info&case33%414

- Lars

Re: Vedr. Lejlighed

Ellers tak, jeg vil sku nok have lige lovligt langt på arbejde fra
Sundby af :-)

Re: Vedr. Lejlighed

DOH

Re: Vedr. Lejlighed

Et godt råd :

Et program til mail og et andet til news.

Re: Vedr. Lejlighed
Hejsa

Nej hellere et par briller, så man kan se hvad man laver, ellers skulle man
også have een computer til mail, og een til news ;o)

FUT: væk

/Hauge

Re: Vedr. Lejlighed

man

Ja, det er jo en standard 80-20 fejl, det kan programmellet jo ikke
gøre ret meget ved.

Mvh Max

Re: Vedr. Lejlighed

Det burde nu have taget hensyn til at jeg var kommet for tidligt ud af
sengen! Nu kan jeg sikkert ikke få den lejlighed...

- Lars

Re: Vedr. Lejlighed

Havde jo faktisk slettet mit indlæg efter Hauge havde gjort opmærksom på
at jeg havde trådt i spinaten.

Men næh nej. Så let slipper jeg ikke ... *hulk* Der skal absolut
drilles, grines og peges fingre *mere hulk*

- Lars   *<|;-)

Site Timeline