Vedr. Beocenter 2500

CD'en i mit Beocenter 2500 (fra 1992) stopper nogle gange pludseligt,
ligesom den kan finde på at køre baglæns (hurtigt) ved opstart. Nogle gange
vil CD'en slet ikke starte.

Er der nogen der ved hvad fejlen skyldes ?  Kan det evt. være laserhovedet.

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Søren Brolin

Re: Vedr. Beocenter 2500
Hvis din cd kører den forkerte vej engang imellem så er det ret ofte en
defekt spindel motor.

De bedste hilsner

Re: Vedr. Beocenter 2500

Har haft samme fænomen på min Roxan CD-drev, der løste en grunding rensning
at alle de mekaniske dele i drevet problemet

--
Dan -  DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)