Varta CR 1/2 AA batteri

Hejsa

Er der nogen der har en ide om hvor man i Danmark eller endnu bedre i=20 K=F8benhavn kan k=F8be et 'Varte CR 1/2 AA' batteri ?

Beskrivelsen af batteriet er:

BATTERY, LITHIUM CR1/2AA; Voltage, output:3V; Capacity, energy=20 storage:950mAh; Technology, Battery:Lithium; Case style:1/2 AA; Length / =

Height, external:25.1mm; Diameter, body:14.75mm; Capacity,=20 battery:950mAh; Current, discharge max:10mA; Voltage, battery:3V;=20 Weight:11.5g (Venligst udl=E5nt fra Farnell)

Det eneste sted jeg lige har kunne finde dem er hos Farnell, men jeg=20 synes deres 140,- i gebyr ved k=F8b under 4000,- er lidt dyrt for et=20 enkelt batteri :)

H=E5ber i kan hj=E6lpe.

--=20 S=F8ren Reinke

- dit gratis dykkermagasin p=E5 nettet

Reply to
Søren Reinke

Søren Reinke skriver:

Har du været forbi batterier.dk ?

Hej Klaus

Ja det har jeg, men har ikke haft held til at finde det, dog synes jeg=20 deres oversigt er lettere forvirrende, da jeg skal bruge batteriet til=20 en tryktransmitter til mit dykkerudstyr, og s=E5danne et menu punkt har d= e=20 ikke lige :( Og s=F8gning gav heller ikke noget.

--=20 S=F8ren Reinke

- dit gratis dykkermagasin p=E5 nettet

Reply to
Søren Reinke

news:427e6aab$0$79466$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hej Søren

batterier.dk har nogen det er godt nok 3.6V men ellers ligner de dem du har fundet hos farnell. Ind på

under micro og så hedder de SB-AA02.

Hilsen Mikkel

Reply to
Mikkel Lund

Søren Reinke skriver:

De har et 3,6 volt i samme størrelse, er det et sådan du søger ?

Eller mail til dem med specs (og evt et lilel billede) de er vældigt flinke til at svare på sådanne spørgsmål.

de

Tak for tippet, det vil jeg g=F8re, desv=E6rre er det 3V udgaven jeg skal= bruge.

--=20 S=F8ren Reinke

- dit gratis dykkermagasin p=E5 nettet

Reply to
Søren Reinke

ring til batterystore and more.

de er importør af en række batterier.

Reply to
Jacob

Hej Jacob

Har du deres telefon nummer ?

Det her er resultatet af fors=F8g p=E5 at surfe deres site: ' Provider error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/LM/w3svc/1339/ROOT/global.asa, line 60 '

H=E5ber de er bedre til at k=F8re forretning end til at k=F8re en webserv= er :-)

--=20 S=F8ren Reinke

- dit gratis dykkermagasin p=E5 nettet

Reply to
Søren Reinke

Har du deres telefon nummer ?

Det her er resultatet af forsøg på at surfe deres site: ' Provider error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/LM/w3svc/1339/ROOT/global.asa, line 60 '

Håber de er bedre til at køre forretning end til at køre en webserver :-)

66116144 snipped-for-privacy@batterystore.dk Hilsen Erik
Reply to
Erik Rasmussen

Hej prøv:

SANYO 3,0V lithium 1/2AA / CR14250SE

Kapacitet : 850 mAh Volt : 3,0 V Højde : 24,5 mm Diameter : 14,5 mm Vægt : 9 g Unden flige og printben

pris: DKK 67,25 Inkl. Moms

-- Henrik

Reply to
Henrik Villadsen