Varta CR 1/2 AA batteri

Hejsa

Er der nogen der har en ide om hvor man i Danmark eller endnu bedre i20%
KF8%benhavn kan kF8%be et 'Varte CR 1/2 AA' batteri ?

Beskrivelsen af batteriet er:

BATTERY, LITHIUM CR1/2AA; Voltage, output:3V; Capacity, energy20%
storage:950mAh; Technology, Battery:Lithium; Case style:1/2 AA; Length / =

Height, external:25.1mm; Diameter, body:14.75mm; Capacity,20%
battery:950mAh; Current, discharge max:10mA; Voltage, battery:3V;20%
Weight:11.5g (Venligst udlE5%nt fra Farnell)

Det eneste sted jeg lige har kunne finde dem er hos Farnell, men jeg20%
synes deres 140,- i gebyr ved kF8%b under 4000,- er lidt dyrt for et20%
enkelt batteri :)

HE5%ber i kan hjE6%lpe.

--20%
SF8%ren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - dit gratis dykkermagasin pE5% nettet

Re: Varta CR 1/2 AA batteri

Har du været forbi batterier.dk ?

Re: Varta CR 1/2 AA batteri
Hej Klaus

Ja det har jeg, men har ikke haft held til at finde det, dog synes jeg20%
deres oversigt er lettere forvirrende, da jeg skal bruge batteriet til20%
en tryktransmitter til mit dykkerudstyr, og sE5%danne et menu punkt har d=
e20%
ikke lige :( Og sF8%gning gav heller ikke noget.

--20%
SF8%ren Reinke
www.Xray-Mag.com/ - dit gratis dykkermagasin pE5% nettet

Re: Varta CR 1/2 AA batteri

De har et 3,6 volt i samme størrelse, er det et sådan du søger ?

Eller mail til dem med specs (og evt et lilel billede) de er vældigt
flinke til at svare på sådanne spørgsmål.

Re: Varta CR 1/2 AA batteri

Tak for tippet, det vil jeg gF8%re, desvE6%rre er det 3V udgaven jeg skal=
 bruge.

Hej prøv:

http://www.elkuglen.dk/acatalog/Elkuglen_Online_3_0V_Cylinderceller_med_printben_eller_loddeflige_142.html

SANYO 3,0V lithium 1/2AA / CR14250SE

Kapacitet : 850 mAh
Volt : 3,0 V
Højde : 24,5 mm
Diameter : 14,5 mm
Vægt : 9 g
Unden flige og printben

pris:  DKK 67,25 Inkl. Moms

--
Henrik

Re: Varta CR 1/2 AA batteri

Hej Søren

batterier.dk har nogen det er godt nok 3.6V men ellers ligner de dem du har
fundet hos farnell.
Ind pĂĄ http://batterier.dk under micro og sĂĄ hedder de  SB-AA02.

Hilsen Mikkel

Re: Varta CR 1/2 AA batteri
ring til batterystore and more. http://www.batterystore.dk /
de er importør af en række batterier.

Re: Varta CR 1/2 AA batteri
Hej Jacob

Har du deres telefon nummer ?

Det her er resultatet af forsF8%g pE5% at surfe deres site:
'
Provider error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/LM/w3svc/1339/ROOT/global.asa, line 60
'

HE5%ber de er bedre til at kF8%re forretning end til at kF8%re en webserv=
er :-)

[...]

Det her er resultatet af forsøg på at surfe deres site:
'
Provider error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/LM/w3svc/1339/ROOT/global.asa, line 60
'

Håber de er bedre til at køre forretning end til at køre en webserver :-)

 66116144
   snipped-for-privacy@batterystore.dk
Hilsen Erik

Site Timeline