Varmerelæ i min AEG Favorit opvasker

Hejsa.

Min opvasker varmer ikke vandet op og kan ikke tørrer ikke mere. Jeg har
hørt rygter om at det kan være varmerelæet som har en løs forbindelse. Men
hvor sider dette relæ og hvordan ser det ud?

Mvh,
   Benny

Re: Varmerelæ i min AEG Favorit opvasker

Hint: news:dk.teknik.el - der sidder "hajerne" til hårde hvidevarer.

Re: Varmerelæ i min AEG Favorit opvas ker

Et godt råd: spørg i elteknik gruppen