Variabel lysstyrke på lysstofrør - del 2

Håber i kan hjælpe mig igen, jeg bikser stadigvæk med at lave et armatur
til akvarie om til dæmpbar, men har nu fundet ud af nogle flere ting,
bla. noget der indebære hf spoler. Og har på fornemmelse i elektronik
fyre ved lidt mere end akvarie folket gør, så prøver her igen. :)

Jeg vælger at poste linket til forumet jeg har oprettet indlæget på, for
har vedhæftet nogle billeder/tegning på det forum, så det gør det lidt
lettere for jer at gå ind og finde redde i hvad jeg forsøger at lave.
Men hvis det er et problem/imod fundamentet skal jeg selvfølgelig nok
poste hvad jeg har skrevet derinde, herinde i stedet.
http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forumview.php?cat=1&id25%4133#254133

Til dem der ikke er så akvarie intresseret så er en sunriser en
lyscomputer til akvariebrug som ja læs selv :)
http://www.akvariesiden.dk/forum_ny/forumview.php?id21%8627&cat=1&highlight=d%E6mpbar

Evt. er det så mulig at bygge sådan en sunriser selv, til en billigere
pris end de 400kr den kan købes for (og samtidig skal det også være
muligt for en elektronik n00b som mig at kunne samle det med min
50kroners loddekolpe og et par timers arbejde :D )

Site Timeline