Vandtæt stik

Hejsa,

Leder efter vandtæt stik og chassisfatning, skal kun bære 5V styrespænding.

Skal bruge op til 8 poler.

Mener at have set nogle plast DIN stik som havde en plast krave der gjorde dem vandtætte når de blev skubbet sammen.

Og ja, har fundet nogle lækre LEMO stik, men de er alt for dyre til mit projekt.

Kender nogen et sted hvor man finder billige vandtætte stik??

Mvh GK

Reply to
GK

"GK" skrev i en meddelelse news:x4qVd.837$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

styrespænding.

Hvor vandtætte skal de være?...

Hvis du skriver hvad de skal bruges til kunne det være at der er nogen der har praktisk erfaring indenfor området..

/peter

Amphenol, AMP, Fisher og Phoenix har lavet nogle. AMP's og Phoenix kan sænkes i vand med spænding på. Mvh Klavs.

Reply to
Klavs Rommedahl

GK skriver:

De bedste jeg kender er Burndy stik

Mange Tak til Klaus og Klavs, jeg kigger på de forskellige mærker.

Mvh GK

Reply to
GK