Vandkøling - køleelementer eftersøges

Hej gutter,

Et laser-anlæg mangler lidt mere køling, og jeg eftersøger nogle brugte
alu køleelementer til formålet:

Nuværende..
- vandkøling
- højde/bredde 150-200 mm
- ind/ud tilslutning i samme endestykke
- tilslutning er vinkelbøjning - til element (M10 tror jeg) og 8 mm
slangekobling mod radiator.

Behov..
Afhængig af profiltype og køleevne eftersøger der elementer på omkring
en meter ialt. Brugte men fuldt funktionelle.

Elementer skal tilkobles det eksisterende anlæg, så alle elementer -
uanset manglende fittings eller tilkobling med andre dimensioner - der
nemt kan ændres/ombygges til formålet har interesse.

----------

Spørg gerne her, hvis du måske har noget brugbart.

Har du noget liggende/kender hvor jeg kan finde nogle elementer modtager
jeg meget gerne en linie på finnPUNKchristensenSNABwinmagicPUNKdk

Venlig hilsen
Finn

Re: Vandkøling - køleelementer eftersø ges
Hej Finn

Prøv i markeds gruppen.

Hilsen Mikkel

Re: Vandkøling - køleelementer eftersø ges

Ok Mikkel - det er jo mest husholdningselektronik der, men jeg puttede
også eftersøgningen op der.

Venlig hilsen
Finn

Re: Vandkøling - køleelementer eftersøges

Så valgte du den forkerte markedsgruppe, for jeg har ikke set den på
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej.

Re: Vandkøling - køleelementer efter søges

Godt set Klaus ;-).. blev afbrudt før 'Enter'. Fik kun skudt af til
'husholdningsgrp.' ~privat.edb, men nu er den i løsdele ;)

Kalder da ikke løsdele for 'husholdningselektronik' tsk.. tsk..

Venlig hilsen
Finn

Site Timeline