Vance Baldwin - Encompass

Hejsa
Jeg købte en AC Adapter fra Vance Baldwin i juni USA -
http://www.vancebaldwin.com Nu kan jeg ikke længere
finde deres email kontakt. Jeg har brug for at skrive til dem,
da jeg er så dårlig til engelsk, at jeg ikke kan ringe.
Når jeg søger på http://www.vancebaldwin.com kommer denne
side frem http://www.encompassparts.com /
Uanset hvilken email jeg sender til - f.eks. snipped-for-privacy@encompass.com
kommer den retur.
Jeg købte og betalte med Visa en adapter til 11.95$ - incl. fragt og gebyr
i alt 57,62$. Fik den leveret ca 10 dage senere
Nu 3 mdr. efter kommer en rykker fra FedEx http://www.fedex.com/dk /
på yderligere kr. 365,41 De påstår at jeg købte for kr. 837,00 den gang.

Mit problem er, at jeg ikke har den detaljerede faktura på, hvordan beløbet
ender på 57,62$. Jeg har kun min Hombanking som bevis for beløbet.

Hvad gør jeg
Hilsen
Ernst Pedersen

Site Timeline