Valg af startudstyr til pic programmering

Jeg skal til at lege med pic enheder, jeg er blevet anbefalet følgende:

http://www.brinck.dk/byggesaet/br873.asp
PIC16F84-10p
MPLAB som IDE

Er det et godt bud på begynder udstyr eller er der noget andet man skal
have?

Det skal siges at jeg aldrig har arbejdet med pic før så jeg er lidt på
bar bund.

Med venlig hilsen
Frederik Sørensen.

Re: Valg af startudstyr til pic programmering

Hej Frederik prøv at kikke her
http://www.becamo.dk/pic/pic1.png
en dejlig nem opstiling der virker uden di store krumspring
/Carsten

Re: Valg af startudstyr til pic programmering
Hejsa

Umiddelbart ganske fint, men ellers kan du finde masser af konstruktioner og
software til prog. af PIC's her:
http://www.ic-prog.com/index1.htm

/Hauge

Site Timeline