væske stands føler - Page 2

Re: væske stands føler
Når flyderen sætter sig fast er det ofte fordi ledningen er for lang, sæt
den fast til toppen af pumpen med en strip så der kun er 5-10 cm fri
ledning, pumpen vil køre flere gasange men kortere tid.

Er kommet til at love naboen at jeg godt ku lave en til hendes
grundvands punpe, fordi hendes nuværense flyder sætter sig fast i
brønden. der foresvæver mig noget om man ka lave noget med 3 elektroder
og et par opamps. Input modtages med tak, ellers tror jeg der er dumme
bøde gggg.

pft Erik

Site Timeline