Vægophæng til webcam/videocam

Hej all.

Med fare for at bringe dette i den helt forkerte gruppe prøver jeg
alligevel, da jeg har meget brug for hjælp...Håber måske I kan
hjælpe...

Jeg er på jagt efter et vægophæng til et webcam/videocam...faktisk er
det et ganske alm videocam fra Sony, som jeg gerne vil kunne hænge op
på væggen...ville være rart hvis ophænget kunne justeres op/ned og
højre/venstre.

Har I nogen gode idé til hvad jeg skal købe og hvor?.

På forhånd en kæmp tak for hjælpen. ;-)

m.v.h.
Chris

Re: Vægophæng til webcam/videocam
Hej Chris

Mon ikke steder hvor man sælger video overvågning ville være
stedet at spørge efter slige sager.

F.eks. http://www.tyvstop.dk /