Øv Pis

Hejsa.
er ny i gruppen.
Havde inderligt håbet at min gamle XBOX. 3 og et halvt år gammel kunne holde
indtil 2 eren kom....
men nej... ikke engang nye spil kan den læse.
Jeg har allieret mig med en god ven, som er et geni til at reparere den
slags, kan der gøres andet for at hjælpe en gammel laser, end at rense på
undersiden af linsen?
Sommetider lyder det nærmest som at skiven kører "skævt" eller forkert
derinde, kan det være et defekt tandhjul??

Jeet.

Re: Øv Pis

 Hej Hej..

 Hmm er der ikke noget med at man bare kan udskifte dvd-drevet, det er
vistnok almindelig IDE standardrev !!

 m.v.h.

 Jesper Nielsen

Re: Øv Pis

Ikke helt, prøv at kigge lidt på:
http://www.xboxscene.net/articles/swap-dvd.php

Det kræver dog at du har sårn en bandit modification i. ;)

Der er et par andre tutorials her også:
http://www.xboxscene.net/tutorials.php?p19%1 |192|#192

--
Anders W. B.