UV916-tuner...

Hej folkens ! sidder og kigger lidt på et Sony KV-A2933E som har flg. fejl,
sort skærm med lyd på den kanal man ser, OSD er fint, og AV-indgangen virker
fint. har omloddet inden i/uden for MF-dåse og tunerdel, intet hjalp det.
skal jeg have en ny tuner i dyret ??

K.V.Schrader siger at det er en UV916-tuner der sidder i - hvem kan levere
sådan en (Ole ??) og hvad skal man bøde for sådan en fyr, og er det i det
hele taget en sikker diagnonse ?? hvor skal man ellers lede efter fejl ??

På forhånd tak, Per

Re: UV916-tuner...

fejl,
virker

Så vidt jeg husker sidder der en TSA5512 i tuneren. Den kan du evt. prøve at
skifte i første omgang, såfremt at den er til at skaffe og ikke mindst
betale.
Jeg har deværre ikke nogen på lager ....

--
Venligst

Lasse C. Johansen.

Re: UV916-tuner...

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry, i'm just
a dumb, blonde, danish boy"

Du tænker på BE3B-chassiet med A-board i højre side? Nej, hans er ikke sådan et
(heller ikke AE1C).

Jeg har faktisk 4 A-boards liggende fra skrottede Sony'er (bl.a. 2 x fald fra
tv-bord). Du kan få dem for 6000,- og jeg sender gerne :-)

Tja, det er det eneste jeg kan komme i tanke om. Apparatet virker fint med
eksterne videokilder...

Til Per:

Prøv lige at forbinde Sonny'en til et andet tv via scartkabel. Sæt det andet
fjernsyn til at kigge på scartindgangen og sørg for at der er antennesignal på
Sony'en. Kommer der billede på det andet tv? Så kan du ihvertfald (nok) afgøre
om tuneren virker...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: UV916-tuner...

350.-
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade