UV-Lyskasse

UV-Lyskasse sælges / bortgives i news:dk.marked.privat.foto

(Måske nogen fra denne gruppe kan bruge den / dem.)

news:3f126db5$0$76048$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk

Venligst

Palle

PS. Fjern SLET fra e-mail adr.

Reply to
Palle Jørgensen

Brug venligst en handelsgruppe istedet. Du kan faktisk poste annoncen i

hvis den kan bruges til EPROM sletter.

fut dk.admin.netikette

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

Hejsa !

Hvis den er i ok stand, og du på nogen måde kan overtales til at sende den (jeg bor MEGET langt fra valby), vil jeg gerne hermed byde 250,- + porto

Mvh. Simon

Reply to
Simon Jensen

men det er jo godt nok ikke en handelsgruppe......

har den været brugt til PRint før også ?

-- Mvh Kasper

Reply to
Kasper

Bla.. Hund....

Kan skal sendes, evt. kan pengene sættes ind først...

-- Mvh Kasper

Reply to
Kasper