UV-Lyskasse

UV-Lyskasse sælges / bortgives i news:dk.marked.privat.foto

(Måske nogen fra denne gruppe kan bruge den / dem.)

Venligst

Palle

PS. Fjern SLET fra e-mail adr.

Re: UV-Lyskasse
Hej!

Brug venligst en handelsgruppe istedet. Du kan faktisk poste annoncen i

hvis den kan bruges til EPROM sletter.

fut dk.admin.netikette
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: UV-Lyskasse
Hejsa !

Hvis den er i ok stand, og du på nogen måde kan overtales til at sende den
(jeg bor MEGET langt fra valby), vil jeg gerne hermed byde 250,- + porto

Mvh. Simon

Re: UV-Lyskasse
men det er jo godt nok ikke en handelsgruppe......

har den været brugt til PRint før også ?

--
Mvh Kasper

Re: UV-Lyskasse
Bla.. Hund....

Kan skal sendes, evt. kan pengene sættes ind først...

--
Mvh Kasper