(utan emne)

Jeg trenger et "CPU-kort" med disse kravene:

Boksen har innvendige mål: 144x144x40mm
Jeg trenger:
Eternet, 10 Mb er nok
2 stk LPT og / eller generell 8 bit I/O. Add on kort er akseptabelt.
"Disk" USB eller flash
CPU, min 386

Til instalasjonen trenger jeg skjerm og keyboard. Mus er ikke noen ulempe.

Kortet kan være Nano ITX, PC104, eller embedded. Eller byggesett.

Jeg skal bare bruke 1 kort.

Jeg har forsøkt Googel, men jeg finner ingenting akseptabelt til en
rimelig penge.

HM

Re: (utan emne)

Så var det nok en god ide at du fortalte, hvad du forstår ved "rimelig
penge", for Google giver tusindvis af hits der opfylder dine krav ;o)

Re: (utan emne)
Allan Soerensen skreiv:

Så bra da. Er du også vennlig å gi meg et par hit, eller en passende
søkenøkkel som gir relevante treff.

HM

Re: (utan emne)

Du nævner selv PC104, som giver masser af hits, der opfylder dit behov.
Hvad med at besvare mit spørgsmål om hvad "rimelig penge", for det må være
det der gør at DU ikke kan finde noget.

Re: (utan emne)
Allan Soerensen skreiv:

Jeg synes NKr 5000, ferdig bå benken her hjemme er for dyrt. NKr 5000 -
moms, &c skulle tilsvare i overkant av 300 euro.

HM

Re: (utan emne)

Så har vi fået at vide hvad du syntes er for dyrt, men du har stadig ikke
svaret på spørgsmålet om hvad "rimelig penge" er for dig.
Det er umuligt at hjælpe dig, hvis du ikke er i stand til at besvarer et så
simpelt spørgsmål.

Re: (utan emne)
Allan Soerensen skreiv:

Nå vill jeg påstå at du kun er ute etter en kverulasjon. Pris handler
alltid okså om hva vi får fot pengene. En 386-løsning, 15 år(?) gammel
teknologi, må betraktes som surplus.

HM

Re: (utan emne)

Det gør det da åbenbart når du i din første post efterlyser en løsning til
"rimelig penge".
Du er åbenbart ikke i stand til at besvarer et simpelt spørgsmål om hvad DU
forstår ved "rimelig penge", selv om du er blevet spurgt flere gange.

Jeg syntes faktisk du er temmelig uforskammet, så jeg skal nok undlade at
hjælpe dig frem over. Du kan jo prøve at se om der er andre der gider spild
tid på dig.

Re: (utan emne)

Han burde holde sig til se.-grupperne, men de gider ham sikkert heller ikke.
Han er og bliver en skovl, kort og simpelt sagt.

Mvh Hauge

Re: (utan emne)

Hvorfor skal vore svenske kolleger udsættes for dette. Hvis du synes
harald er et problem, så løs det HER. Jeg har mange venner i SE-land, og
er ingen grund til at give dem uforskyldte problemer.

Bo /

Re: (utan emne)
Hej Bo Bjerre

Hvordan var det, brugerne i SE land klarede vidst selv uden
hjælp at smadre deres usenet ?

Re: (utan emne)
Allan Soerensen skreiv:

Det er ditt valg.
----------
http://www.jkmicro.com/products/products.html

Så langt er jeg forreløpig kommet, $200 ++

Noen bedre?

HM

Re: (utan emne)

Ja, men du kan sgu selv lede videre efter den.
Det er spild af tid at prøve at hjælpe dig når du ikke vil besvare et
simpelt opklarende spørgsmål, som kunne afgøre om det var løsningen for dig.

Re: (utan emne)

Jeg tror bare, at du skal bruge din tid på noget andet, og mere
fornuftigt :-)

Bo //

Re: (utan emne)

Det er så lige præcis _ikke_ tilfældet.
Der er mange der laver bla. industri pc, netop med gammel teknologi.
Disse, næsten sær fremstillede computere, er ofte en hel del dyrere end
dagens computere.
Held og lykke med din søgning.

--
Uffe Bærentsen

Re: (utan emne)
Hej Harald

Så start med at bruge en markedsgruppe og skriv noget
ordentligt i emnefeltet.

Brug dk.marked.privat.edb og dk.marked.privat.edb

Re: (utan emne)

http://www.mini-itx.com/store/?c39 %

NanoITX'erne er på "Long lead time", hvilket jeg læser som "Lad være
med at bestille!"

Om £159 + VAT er "rimelig penge" for dig, må du selv vurdere.

Kai

Re: (utan emne)
Kai Harrekilde-Petersen skreiv:

Jeg har vert innom siden, men disse kortene har ikke to paralellporter,
og jeg er ikke istand til å googele frem egnet "add on" kort.

Jeg trakk også den sluttningen.

For den prisen må kortet i alle fall støtte *alle* nødvendige fungsjoner.

HM

Site Timeline