USB printer på uC

Nogen der er stødt på en opskrift, til at sætte en USB printer på en
microprocessor?

cr

Re: USB printer på uC
hej...

næppe... USB er i ret kompliceret i forhold til RS232 .... desuden er
det en 'host' function du har brug for , og det er mig bekendt endnu
mere kompliceret..... saa. glem det indtil videre....

/F

Re: USB printer på uC

Tjah det havde jeg forventet, men det er snart umuligt, at opdrive
printere med humane interface og priser. Men der må vel være nogen der
har overvejet det.

cr

Re: USB printer på uC

Nej, du kan bare købe printere der koster det samme som de gjorde
dengang parallelinterface var standard. De findes stadigt, men er
noget over de 350 kr stykket som en billig USB printer koster.

Jep, men hoveddelen af dem der køber printre betaler for
processorkraften med ders egen PC og vil ikke betale det det koster at
have en "rigtig" pinter.

Re: USB printer på uC

Jeg tror du vil have lettere ved at finde en laserprinter med et rs232
(postscript) interface som er til at bruge, USB printere plejer at være
meget afhængige af PC'en.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Site Timeline