USB -> PARRELLELPORT

Hey

Er der nogle af jer der ved hvor man køber sådan en fyr ?

Den skal kunne emulere en RIGTIG LPT port, så man kan bruge programmer som
impact fra xillinx ise og diverse andre elektronik programmer ?

Thansen / Merlin etc har kun med printer port stik og de emulere noget
udskrivning over usb i windows så det ser ikke ud til at virke til dette
formål

Mvh

Kasper

Re: USB -> PARRELLELPORT

-hvis det er på en stationør PC, kan du vel bruge et PCI kort med en
printerport på. Det har jeg gjort med success.

Hvad skal du bruge porten til i Xilinx softwaren ?
( er selv ISE og EDK bruger)

Bo //
-god weekend

Re: USB -> PARRELLELPORT

Det er til en bærbar og de kommer jo nu om dage uden seriel / parrellel
porte
(det er dog til en ven i klassen jeg spørger fra, jeg tjekkede min bærbare
havde de porte, men det bliver et problem i fremtiden, men til den tid
kommer der nok mere usb ind i udvikling miljøerne :))

Jeg har designet et CPLD board skolen bruger til at lave lidt state machines
etc i, og det har parrellel jtag

Kasper
Og god weekend til dig også

Re: USB -> PARRELLELPORT

Under WIN XP?

JTAG?

Glem det.

Re: USB -> PARRELLELPORT

Hvad er pointen i det ??? (snakker du om convertere ??)

Jeg kan kun sige det virker fint på mine 2 xp maskiner, både mit FPGA board
med jtag og mit cpld board med jtag, begge board med onboard jtag..

Kasper

Re: USB -> PARRELLELPORT

Øhhh, jeg har da programmeret med JTAG interface, det var med IAR til en
  MSP, gennem en thansen adapterdims.

Hilsen Mikkel Lund

Re: USB -> PARRELLELPORT

den med centronics stikket på ?

hvilket OS ?
medfølgende driver ?

kasper

Re: USB -> PARRELLELPORT

Søk på:
http://www.usb.org

Det tidligere At&T har en krets for det bruket i produksjon.

HM

Site Timeline