USB-IPOD

Håber der er en der kan hjælpe.

Jeg søger et stik som er magen til det der hører med en ipod når man køber
den. Altså USB-Ipod.
Men på det jeg søger skal usb stikket helst være 90grader vinklet og for at
gøre det endnu sværere...helst sort.

Nogen der kender en hjemmeside hvor det findes??

Rap.

Re: USB-IPOD
Uha, det finder du nok ikke.

Er du ved at lave en dock eller noget ?

Du kan købe læøse stik til at lodde på print, så du selv kan lave en
dock - det vil så kræve et print, hvor du så kan sætte ledningerne på.

Hvad er der galt med at tage et sort iPod kabel fra f.eks. Griffin, og
så pille kappen af, og så selv støbe noget op om selve stikket ? Så
fylder det ikke ret meget, og du kan selv bestemme vinkelen.

// Per.

Re: USB-IPOD

Jeg har nu min Ipod siddende i bilen konstant...gemt naturligvis.
I min nye bil er usb-stikket i handskerummet men der kan ikke sidde et alm
usb stik i samtidigt med at lågen til handskerummet lukkes..(typisk
bilproducenter og temmelig usmart).

Jeg har haft meget glæde ved at have 160 gb musik liggende i bilen, men der
er desværre en anden konstruktion i min nye Toyota..Damn it.

Site Timeline