USB interface til AVR Mega8, hvordan ?

Hej

Jeg har en ide om at udvikle et pc tastatur ala et nurmerisk tastatur, men hvor jeg slev bestemmer hvad de enkelte taster sender

Hvad skal der til for at AVR processoren kan tilsluttes pcens usb port, således at pcén tror at det er et ekstra tastatur ?

Har I nogle forslag til hvilken hardware jeg skal vælge ?

--
Venlig hilsen

Viggo
Reply to
VIP

Det kan faktisk lade sig gøre uden hardware.

:-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Jeg ville bruge en kreds fra FTDI... Du kan finde en på

De fås hos Farnell-.

Rasmus

"VIP" skrev i en meddelelse news:43e9cf94$0$84029$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Reply to
Rasmus (2600)

Får han ikke kun RS232 ud af det?

--
Med venlig hilsen
Jonas Jalling

Hej

Hvis du kan leve med PS2 tastatur i stedet for USB kan du måske bruge denne:

/Morten [4000]

Reply to
Morten [4000]