USB interface til AVR Mega8, hvordan ?

Jeg har en ide om at udvikle et pc tastatur ala et nurmerisk tastatur, men
hvor jeg slev bestemmer hvad de enkelte taster sender

Hvad skal der til for at AVR processoren kan tilsluttes pcens usb port,
således at pcén tror at det er et ekstra tastatur ?

Har I nogle forslag til hvilken hardware jeg skal vælge ?

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: USB interface til AVR Mega8, hvordan ?

Det kan faktisk lade sig gøre uden hardware.
http://www.cesko.host.sk/IgorPlugUSB/IgorPlug-USB%20 (AVR)_eng.htm
:-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: USB interface til AVR Mega8, hvordan ?
Jeg ville bruge en kreds fra FTDI... Du kan finde en på www.ftdichip.com

De fås hos Farnell-.

Rasmus

Re: USB interface til AVR Mega8, hvordan ?
Får han ikke kun RS232 ud af det?

Jonas Jalling

Re: USB interface til AVR Mega8, hvordan ?
Hej

Hvis du kan leve med PS2 tastatur i stedet for USB kan du måske bruge denne:
http://surf.to/buttonbox

/Morten [4000]