USB Interface Board

Jeg har haft sådan en her liggende et stykke tid:

http://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H10874

og har ikke brugt den til noget siden jeg lavede den.. men nu er jeg så
kommet i tanke om at det kunne da være super at sætte den i bilen.. og kople
den sammen med computeren (ja en rigtig win xp pc) så kunne man jo altid
lave noget finurligt der.. med noget ekstra lys osv.. men jeg vil jo gerne
have lavet mit eget program til den så med nogle store knapper jeg kan ramme
på den lille 7" touch skærm.

Det er måske OT men da det er styring af noget elektronik vælger jeg
alligevel at spørge jer til råds.. hvordan dælen laver jeg sådan et
program.. ?? nogle der har erfaringer med dette kort og programmering af
software til den???

//Brian

Re: USB Interface Board

<snip>

ja, rimeligt off-topic :-)

Gå ind på vellemans hjemmeside, her ligger program eksempler mv til VB el C.
Det er relativt nemt at gå til, altså såfremt du kan finde ud af at skrive
if, then, end if :-)

Site Timeline